Online bestellen 2017-04-30T12:27:26+00:00

Online bestellen:

Hier kan u een offerte krijgen en boeken als u akkoord bent met de prijs.
Na de bestelling krijgt de klant het telefoonnummer van de chauffeur en noodnummer.

FAQ: Online bestellen

Gelieve het juiste en “volledige” adres in te geven. Uw huisnummer niet vergeten door te geven !
In het geval als uw plaats moeilijk bereikbaar is, gelieve bij “Opmerkingen” in te geven.
Bij Extra stop moet u de straat, huisnummer en de naam van de gemeente ingeven. Dan op “Zoek adres” klikken en op het adres zelf klikken.
U kan verschillende adressen toevoegen.
Let aub op dat voor sommige locaties (stad Leuven, Antwerpen, Brussel, Gent, Brugge) hebben wij een vaste prijzen en toeslag voor een extra stop wordt niet berekent. Wij vragen 5 Euro voor een extra stop. In dit geval u zal de prijs aangepast worden en u krijgt een mail waar u een keuze moet maken tussen Accepteren of Weigeren.
Gelieve alleen de “koffers voor de check-in” door te geven en “geen handbagage”. Indien als u alleen handbagage hebt, gelieve geen “koffers” kiezen. Zo weten wij dat de klant snel naar buiten zal komen.
Gelieve het juiste datum in te geven.
In het geval als U in de luchthaven moet opgehaald worden, gelieve het aankomsttijd van de vlucht en vluchtnummer op te geven.

Wij hebben uw vluchtnummer nodig indien als u op de luchthaven aankomt zodat wij uw vluchtstatus kunnen checken.

Gelieve bij de opmerkingen bij stap 3, de leeftijd van het kind door te geven.
Let aub op dat voor sommige locaties (stad Leuven, Antwerpen, Brussel, Gent, Brugge) hebben wij een vaste prijzen en toeslag voor een kinderstoel wordt niet berekent. Wij vragen 5 Euro voor één kinderstoel. In dit geval u zal de prijs aangepast worden en u krijgt een mail waar u een keuze moet maken tussen Accepteren of Weigeren.

Bij deze stap kan u de wagen kiezen en gewoon op “Boek Nu” klikken.
Bij de wagens waar geen prijs opstaat, gelieve op “Request Quote” klikken. U krijgt een mail later met de prijs, waar u een keuze moet maken tussen Accepteren of Weigeren.

Wij vragen u vriendelijk om de juiste en “volledige naam” door te geven in onze “online bestellen formulier”. Wij hebben uw naam nodig zodat onze chauffeur de juiste persoon oppikt.
Indien als wij een groep mensen moeten oppikken gelieve de naam van de bedrijf of de logo door te sturen per mail.

Wij vragen u vriendelijk om het juiste telefoonnummer te geven in onze “online bestellen formulier”. Voor de buitenlandse nummers gelieve de landcode niet vergeten om in te geven. Alle klanten met Belgische nummers krijgen de bevestiging op één dag op voorhand met het telefoonnummer van de chauffeur, zodat u de chauffeur zal kunnen contacteren als er iets voorvalt. Meestal wij nemen geen telefonisch contact met onze klanten, wij hebben uw telefoonnummer nodig in noodgeval. De klanten met buitenlandse nummers krijgen gegevens van de chauffeur via mail.
In het geval als u verkeerde mailadres doorgeeft, in dit geval krijgt u geen automatische bevestiging van uw boeking.
Indien als u iets wenst aan te passen, gelieve ons per mail te contacteren, gewoon uw bevestiging beantwoorden.

Hier kan u uw extra informatie geven bijvoorbeeld:

1. De straat moeilijk te vinden. Er zijn werken in de straat.
2. Kinderen: De leeftijd van het kind, zodat wij het juiste kinderstoel kunnen brengen.
3. De klant heeft bepaalde moeilijkheden, bijvoorbeeld: stappen, spreken enzovoort.
4. De klant heeft een assistentie nodig bij de check in.
5. etc….

Wij maken een gebruik van Paypal het veiligste online betalingsmogelijkheid. Met Paypal kan u met meeste kredietkaarten betalen.
Betaling met kredietkaart online, wordt 5% extra aangerekend.

Betalen online > New account aanmaken > Uw kredietkaartgegeven invullen > Bevestiging van uw betaling krijgen.

CASH: Betaling bij aankomst op uw bestemming aan de chauffeur.
Indien als u de betalingsbewijs nodig hebt dan kan u aan de chauffeur vragen of per mail ons contacteren.

KREDIETKAART: Indien als u met een kredietkaart wenst te betalen, gelieve bij “Opmerkingen” een nota achterlaten dat u met kaart wenst te betalen en de naam van kaart.

Betaling met kredietkaart aan de chauffeur, wordt 5% extra aangerekend.

Gelieve ons per mail (met uw officiële mailadres) contacteren met een aanvraag.

Datum:
Tijdstip: (indien als de klant in de luchthaven aankomt gelieve de aankomstuur door te geven)
Van:
Naar:
Vluchtnummer:
Naam: (van de klant)
Tel: (gsm nummer)

online bestellen

online bestellen