De meest gestelde vragen

De taxi moet online geboekt worden via onze website. Wij accepteren telefonisch geen bestellingen. Dit is om misverstanden te voorkomen.

De taxi moet ten minste één dag op voorhand besteld worden. Soms accepteren wij de bestellingen ook op de dag zelf. Dit alles hangt van onze planning af.

De prijs voor een rit kan berekend worden via onze website bij Online bestellen.

U dient eerst het volledige ophaal en bestemmingsadres, datum, tijd, aantal passagiers in te geven en op volgende te klikken.

Dan krijgt u een lijst van geschikte wagens met de prijzen erbij.

Indien u akkoord gaat met de prijs, kan u verder gaan en klikken op “Boek nu”.

De meest voorkomende reden waarom u geen bevestigingsmail ontvangt:

  1. U heeft een onjuist e-mailadres ingegeven of een fout gemaakt bij het ingeven van het e-mailadres. (In dit geval vragen wij u vriendelijk om ons te contacteren via het Contact formulier. Gelieve ons zoveel mogelijk informatie te geven over uw bestelling zodat wij deze terug kunnen vinden in ons systeem.
  2. De bevestigingsmail is bij de spam terechtgekomen.

U hebt wel een bevestigingsmail gekregen, maar geen tweede mail met de gegevens van de chauffeur:

Wij hebben niet voldoende informatie gekregen over uw bestelling (geen volledig ophaaladres, geen vluchtnummer, etc.) In dit geval krijgt u van ons een e-mail met de vraag om bepaalde informatie door te geven.

Gewoon bij “Online bestellen“. U kan gewoon uw volledig ophaaladres en bestemmingsadres, datum, uur en aantal passagiers ingeven. Daarna klikt u op volgende.

Het boekingssysteem werkt volgens het principe van Google Maps. U kan met de straat beginnen en dan krijgt u suggesties. U kan ook uw bedrijfsnaam of de naam van het hotel ingeven.

Indien u het adres niet vindt, kan u uw volledige adres bij opmerkingen ingeven. Dan zullen wij het aanpassen in ons systeem.

Alle aanpassingen moeten per e-mail geburen. U kan ons hiervoor contacteren via ons online contactformulier. Vermeld hier steeds uw reservatienummer. Of u kan ook gewoon uw bevestigingsmail beantwoorden.

De annulering moet 24 uur op voorhand geburen via het klantenpanel: http://app.airport-taxis.be/client/

Voor annuleringen minder dan 24 uur voor de geplande ophaaltijdstip van uw vervoer is geen terugbetaling mogelijk.

Administratieve openingsuren van maandag tot vrijdag
Tussen: 09:00 – 17:00

Aandacht: na de plaatsing van bestelling
de klant krijgt een noodnummer die 24/7 actief is.

Contact Formulier