Taxi online bestellen:
FAQ Taxi online
Indien het adres moeilijk bereikbaar is, gelieve dit bij “Opmerkingen” in te geven.
U kan tevens verschillende adressen toevoegen.
Indien u in de luchthaven moet opgehaald worden, vermeld dan ook de aankomsttijd van uw vlucht. Alsook het vluchtnummer.
Indien wij een groep mensen moeten oppikken, vermeld dan ook de naam van het bedrijf. Of stuur ons de logo door per e-mail.
Als u iets wenst aan te passen, gelieve ons per e-mail te contacteren. Dit kan door simpelweg uw bevestiging te beantwoorden.
Hier kan u uw extra informatie ingeven, bijvoorbeeld:
1. De straat moeilijk te vinden. Er zijn werken in de straat.
2. Kinderen: De leeftijd van het kind, zodat wij de juiste kinderstoel kunnen voorzien.
3. In geval van bepaalde moeilijkheden, bijvoorbeeld: stappen, spreken enzovoort.
4. Indien u assistentie nodig heb bij check in.
5. Etc….
Bij betaling met kredietkaart online, wordt 5% extra aangerekend.
Betalen online > New account aanmaken > Uw kredietkaartgegeven invullen > Bevestiging van uw betaling krijgen.
CASH: Betaling bij aankomst op uw bestemming aan de chauffeur.
Indien u een betalingsbewijs nodig heeft, kan u deze aan de chauffeur vragen. Of u kan ons per e-mail contacteren.
KREDIETKAART: Indien u met een kredietkaart wenst te betalen, gelieve bij dit bij “Opmerkingen” te vermelden. Geef hier ook de naam van de kaart in.
Bij betaling met kredietkaart aan de chauffeur, wordt 5% extra aangerekend.
Gelieve ons per e-mail (met uw officiële e-mailadres) te contacteren met een aanvraag.
Datum:
Tijdstip: (indien u in de luchthaven aankomt, gelieve de aankomstuur door te geven)
Van:
Naar:
Vluchtnummer:
Naam: (van de klant)
Tel: (gsm nummer)