Taxi online bestellen:

Video hoe taxi reserveren op onze website

FAQ Taxi online

Gelieve eerst het juiste en “volledige” adres in te geven. Vergeet zeker uw huisnummer niet!
Indien het adres moeilijk bereikbaar is, gelieve dit bij “Opmerkingen” in te geven.
Bij taxi online bestellen: Extra stop moet u eerst de straat, huisnummer en de gemeente ingeven. Dan op “Zoek adres” klikken en op nogmaals op het adres klikken.
U kan tevens verschillende adressen toevoegen.
Gelieve alleen de “koffers voor de check-in” door te geven en geen handbagage. Indien u alleen handbagage hebt, kies dan voor “geen koffers”. Zo weten wij dat u snel naar buiten zal komen.
Gelieve de juiste datum in te geven.
Indien u in de luchthaven moet opgehaald worden, vermeld dan ook de aankomsttijd van uw vlucht. Alsook het vluchtnummer.

Wij hebben uw vluchtnummer nodig als u op de luchthaven aankomt. Zodat wij uw vluchtstatus kunnen checken.

Gelieve bij de opmerkingen bij stap 3, de leeftijd van het kind door te geven.

Bij deze stap kan u de wagen kiezen. Daarna klikt u op “Boek Nu“.

Wij vragen u ook vriendelijk om de juiste en volledige naam door te geven. Wij hebben uw naam nodig om misverstanden bij de pick-up te vermijden.
Indien wij een groep mensen moeten oppikken, vermeld dan ook de naam van het bedrijf. Of stuur ons de logo door per e-mail.

Gelieven ook het juiste telefoonnummer in te geven. Vergeet de landcode niet bij buitenlandse nummers! Alle klanten met Belgische nummers krijgen één dag op voorhand een bevestiging met het telefoonnummer van de chauffeur. Zodat u de chauffeur  kan contacteren als er iets voorvalt. Wij hebben uw telefoonnummer enkel nodig voor een noodgeval. De klanten met buitenlandse nummers krijgen gegevens van de chauffeur via e-mail.
Indien u een verkeerd e-mailadres doorgeeft, krijgt u geen automatische bevestiging van uw boeking.
Als u iets wenst aan te passen, gelieve ons per e-mail te contacteren. Dit kan door simpelweg uw bevestiging te beantwoorden.

Hier kan u uw extra informatie ingeven, bijvoorbeeld:

1. De straat moeilijk te vinden. Er zijn werken in de straat.
2. Kinderen: De leeftijd van het kind, zodat wij de juiste kinderstoel kunnen voorzien.
3. In geval van bepaalde moeilijkheden, bijvoorbeeld: stappen, spreken enzovoort.
4. Indien u assistentie nodig heb bij check in.
5. Etc….

Wij maken gebruik van Stripe, de veiligste online betalingsmogelijkheid. Met Stripe kan u met de meeste kredietkaarten betalen.
Bij betaling met kredietkaart online, wordt 5% extra aangerekend.

Betalen online > New account aanmaken > Uw kredietkaartgegeven invullen > Bevestiging van uw betaling krijgen.

CASH: Betaling bij aankomst op uw bestemming aan de chauffeur.
Indien u een betalingsbewijs nodig heeft, kan u deze aan de chauffeur vragen. Of u kan ons per e-mail contacteren.

KREDIETKAART: Indien u met een kredietkaart wenst te betalen, gelieve bij dit bij “Opmerkingen” te vermelden. Geef hier ook de naam van de kaart in.

Bij betaling met kredietkaart aan de chauffeur, wordt 5% extra aangerekend.

Gelieve ons per e-mail (met uw officiële e-mailadres) te contacteren met een aanvraag.

Datum:
Tijdstip: (indien u in de luchthaven aankomt, gelieve de aankomstuur door te geven)
Van:
Naar:
Vluchtnummer:
Naam: (van de klant)
Tel: (gsm nummer)